01 Ağustos, 2013

Londra Notları-2

2. günümüzde eşim toplantıya gidince ben de soluğu tren istasyonunda aldım ve dün hızlı bir tur attığımız oxford Circus, Picadilly Circus , Covent Garden civarını yeniden dolaştım önce. Zaten birbirlerine yürüme mesafesinde olan yerler olduğu için zevkli bir tur oldu, bol bol fotoğraf çekip mağaza gezdim. Oxford Circus'a yakın olan Waterstones kitapçısından yemek ve craft konulu kitap alışverişimi yapıp hemen yanındaki Kahve Dünyasında türk kahvesi içerek soluklandım. Gayet güzel bir kahveydi. 2,5 pound olduğunu belirteyim ve yanındaki fıstıklı lokumla birden kendimi İstanbul'da hissettiğimi de:) Aynı cadde üzerinde onlarca kahveci var, Costa, Cafe Nero vs hep yanyana konumlanmış zaten. Londra kitapçılarıyla da ünlü, hem sahaf türü küçük kitap dükkanları var hem de Waterstones gibi mağazalar, ki yolunuz düşerse Waterstones'a uğramanızı şiddetle öneriyorum, crafta ayırdıkları bölüm muhteşem, her konuyla ilgili bol bol kitap buldum, hem oturup inceledim hem de beğendiklerimi aldım, bütün bir günü orada geçirebilirdim:) En üst katında kafeteryası da var aklınızda bulunsun.

Ordan da yine yakın olan Primark'a geçtim. Primark Londra'ya gelenlerin mutlaka uğradıkları bir mağaza. Ünlü ve pahalı markaların mağazalarının arasında, içinde herşeyi bulabileceğiniz, oldukça uygun fiyatlı ürünler olan bir mağaza. Zaten o civara yaklaştığınızı herkesin elindeki Primark çantalarından anlayabiliyorsunuz. Kötü mallar da var, çok uygun fiyatlı olanlar da. Londra'da karşılaştığım tek türk grubunu da orada gördüm zaten, öyle çok şey almışlardı ki bavul satın alıyorlardı bir de:) Umut'a alışveriş yaptım uygun olanlarından, iç çamaşırı, çoraplar vs hakkatten çok uygundu, umarım hemen bozulmazlar:)

O akşamki toplantısının sonrasında akşam yemeği de olan eşim geç geleceği için akşamı da dolaşarak geçirdim, Oxford Street üzerinde aklınıza gelen tüm dünya markalarının mağazalarını bulmak mümkün. Gap Baby'de indirim vardı ve çok pahalı olan bu kentte yapılabilecek en uygun alışveriş bu oldu, Primark'tan sonra Gap alışverişi de Umut'a yaradı:) Civarı büyük bir şuursuzluk içinde gezdim, Hamleys'i de öyle keşfettim zaten:) Regent Street üzerinde ,çok katlı büyük bir oyuncak mağazası. Eşim olmadan Umut'a oyuncak seçmek istemediğim için, gideceğimiz gün yarım gün zamanı olacağını düşünerek onu son güne bıraktım.Yine de birkaç fotoğraf var aşağıda Hamleys'e ait. 32.000 parçalık ve boyu tamamlanınca 5 mt olan puzzle hala aklımda, paket o kadar büyüktü ki taşıma aracını hediye ediyordu mağaza:)

2.günün fotoğrafları da aşağıda..China Town, Camden Town da ertesi gün..


Meşhur Primark:)


Hayranlıkla izlediğim makaron kuleleri:)


Tam duvar saati işte:)


İster inan ister inanma Müzesi



puzzle dan kraliçe:)



Sherlock Holmes puzzlerı:)




Hiç yorum yok: