02 Şubat, 2014

Sigaraya hoşçakal:)

Zayıflama hikayemi yazıyordum ne güzel ama araya daha bomba birşey girdi; eşimle birlikte sigarayı bıraktık:)
Sanırım son 20 yıldır içiyorum, sanırım derken tam emin olamadım 20 mi 19 mu işte.
Neyse, biz "2014 te sigarayı bırakacağız"diye yola çıkıp bıraktık..Sadece hamileliğimde ve kemoterapi dönemlerinde içmediğim sigarayı bırakabileceğime ben bile inanamıyordum ama oldu işte:) Hele de benim hastalığımda ne büyük bir dezavantaj sigara içmek ama olmadı işte bugüne kadar..

Şimdi sigarayı bıraktık ya, rejim sekteye uğradı. Yeme düzenim tamamen tepetaklak oldu, hiç yemediğim ara öğünler, kuruyemiş atıştırma gerekliliği, çiğnedikçe beni acıktıran sakız faktörü falan derken herşey bi tepetaklak oluverdi. Olsun, "her zaman zayıflarım ama her zaman sigarayı bırakma istek ve iradesine sahip olamam" diye, sigaraya önceliği verdim:)

Sigarayı hayatından uzaklaştırmış biri olarak çok daha rahat spor yapabileceğimi, daha sağlıklı nefes alabileceğimi vs düşününce, zayıflamayı 15-20 gün sonraya öteledim.

Canım istemiyor mu istiyor tabii, özellikle kahve tutkunu olan biri olarak çook istediği zamanlar oluyor ama içmiyorum işte. Kahvenin her türlüsünü; türk kahvesini, aramolı kahveleri, filtre kahveyi velhasıl her çeşidini çok severim ve kahve sanki sigarasız içilmez  gibi gelirdi hep ama şimdi giderek alışıyorum, tam 1 ay oldu bugün ,inşallah böyle devam ederim ve 2014 hem sigarayı bıraktığım hem de son 4 yılın ağırlıklarını  attığım bir yıl olur.




2 yorum:

Sevda ÜNLÜ dedi ki...

tebrik ederim.ben de sigaradan yeni kurtuldum.Bu arada takipteyim bana da beklerim

N.Akova dedi ki...

Teşkkür ederim, çok şükür iyi gidiyor, inşallah herkes bırakır:)Uğrayacağım:)