21 Haziran, 2015

Saç Mezoterapim :)

Saçlarım genetik yatkınlıkla da hep zayıftı benim, düz ve incetelli olduğu için son birkaç seneye kadar kısacık kestirirdim ki daha hacimli görünürdü öyle zamanlarda ancak kemoterapi sonrası zaten çok olmayan saçlarım neredeyse tamamen dökülünce, yıllarca saçlarıma bakmak bile istemedim.

Ancak diyete başlayıp , yeni görünümüm de benim için yüz güldürücü bir hal alınca, saçlarımı da toparlamaya karar verdim ve soluğu bir dermatologda aldım:)



Bütün kan ve hormon testleri yapıldı, herhangi bir eksiklik yada fazlalık çıkmadı, tam kıvamındaydı tüm değerlerim ve ne yapılabilir? kısmını konuşmaya başladık.
Sonuçta da mezoterepiyi denemeye karar verdik doktorumla, gerçi adı mezo değil mazoterapi olmalı bence o ayrı konu:)

Tam 4 seans boyunca kafama bir sürü iğne yediğim, her bir seansı ortalama yarım saat süren ve acısı elbetteki dayanilabilir boyutta olan bu işlemlerin 4. sü bu haftaydı.
Doktorum 2 de gıda takviyesi verdi saçlarımı toparlamak için, hergün sabahları aldığım bu ilaçlarla birlikte kozmetik olmayan bir şampuan ve günde 1 kez uygulamaya başladığım bir de losyon kullanıyorum şimdi.

İlk 1  seans sonrası saçlarımda bir kıpırdanma görmeyince bir hayal kırıklığına uğramadım dersem yalan söylemiş olurum ama 3.seans sonrası ilk minik saçlarımı görmeye başlamak beni çok mutlu etti:) Yeni saçlarımı mezoterapiye mi aldığım ilaçlara ve şampuanıma mı borçluyum bilemiyorum ama saçlarımı yavaş yavaş hacimli bir halde görmek mutluluk verici oldu açıkçası:)

Bir önceki yazımda kilo vermeme yardımcı olduğunu anlattığım sirkeyi, durulama suyuna ekleyerek saçlarımda da kullandım ve parlaklık verdiğini gördüm, yıkama sonrası koku kesinlikle kalmıyor bu arada, merak edenler için:)




Hiç yorum yok: