17 Haziran, 2015

Elma Sirkesi ve diyet



Elma sirkesi tek başına oldukça sağlıklı olduğu gibi kilo kaybı konusunda da bana oldukça yardımcı oldu. Denediğim için bunu rahatlıkla söyleyebiliyorum zira kilo vermemi kolaylaştıran şeyleri tam anlayabilmek için kullandıklarıma 15-20 gün ara vererek sonuçları gözlemledim bir bakıma.

Sirke;
Siğiller de dahil olmak üzere mide bulantısı, baş ağrısı gibi rahatsızlıklara da yardımcı, tabii kronik bir rahatsızlığınız varsa ve tıbbi tedavi görmeniz gerekiyor yada görüyorsanız elbetteki o ayrı, ben günlük olabilecek şeylerden söz ediyorum.

Her sabah ve akşam bir bardak suyun içine 1 yemek kaşığı ekledim ve içtim.
Ayrıca salatalarımda da eskiden ara ara kullandığım halde diyet süresince her salataya ekledim.

Her bünyede aynı etkiyi gösterip göstermeyeceğini elbette kesin olarak bilmiyorum ve sadece deneyimimi paylaşıyorum ancak doğal olduğu için , çok özel bir mide rahatsızlığınız yok ise fayda göstereceğini düşünüyorum sizde de.

Opsiyonel olarak az miktarda bal eklenebilir, bazı arkadaşlarım limon da damlatıyorlardı ama ben sirkenin tadını zaten sevdiğim için birşey karıştırmadan içmekte zorlanmadım.

Belli bir süre deneyebilir kendi vücudunuzdaki tepkiyi daha rahat gözlemleyebilirsiniz, sirke içmeyi çok sevmiyorsanız başta 1 çorba kaşığı değil 1 tatlı kaşığı da ekleyebilirsiniz, birkaç gün alıştıktan sonra miktarı arttırabilirsiniz.

Tekrar belirtmekte fayda görüyorum, bu yazı ve diğer diyet yolculuğu yazılarımda belirttiğim konular tamamen şahsi fikrimdir ve uygulayıp uygulamamak size kalmıştır.

Sirke içip sirke satmayan bir suratla yeni görüntümüze merhaba demek güzel olacak sanırım:)



Hiç yorum yok: