11 Haziran, 2015

veeee 20.kilom gitti:)

Epeydir yeni yazı paylaşamadım.

Günümün yarısını sporla, diyetle geçirince tempo nefes aldırmadı...
Bugün nihayet 15. kilomun eksildiğini gördüm tartıda:)
Yorulduklarıma, mahrumiyetlerime değen beni çok mutlu eden bir sonuç oldu..
Nisan başından bugüne 15 kg, 1 yıl önceki kilomla aradaki fark da 20 oldu böylece.



Hala 5 kg vermek istiyorum, uzun süredir beni görmeyeneler çok şaırıyor ve "bu kadar yeter verme artık "diyorlar ama 5 kg daha vermemin iyi olacağını söylüyor diyetisyenim de.
Yavaş çalışan metabolizmama inat bu sonucu almak, inanılmaz oldu benim için..

Diyete devam, eklenenlerle birlikte tabii..
Hayatıma alkali su girdi, elma sirkesi girdi, yoğun baharatlar girdi ve sonuç çok keyifli oldu.
Şimdi dilediğim herşeyi giyebilmenin, yıllardır unuttuğum keyfini yaşıyorum.

Zira yemek yemekten değil, yaşımdan yılllar yıllar ileride çalışan metabolizmam, olmayan ostrejenim ve geçirdiğim operasyonlar sonucu yavaşlayan vücuduma meydan okumak oldu adeta..

Beynin de vücudun da alışınca daha fazlasını yemek istemiyorsun zamanla, çabuk doyuyor ve herşeyden önce çektiklerini hatırlayarak doymadan kalkıyorsun masadan..

Her şart ve koşulda; saçlarım, kaşlarım, kirpiklerim tamamen döküldüğünde, ellerimde atellerle gezerken, ameliyat izlerimi örten geniş kıyafetlerimle gezerken de bana hep aşkla ve dünyanın en güzel kadını gibi bakan eşimin, mutluluğu da tarifsiz...Onun için de çok seviniyorum zira mutsuzluğumdan mutsuzluk duyarak yaşadığı çaresizliğini gördükçe hep üzülürdüm, oysa şimdi bahardaki kuşlar gibi 24 saat aşkını şakıyarak dolaşmasına kahkahalar atarak cevap veriyorum elimde olmadan:)



Lütfen, vazgeçmeyin..
Ben bile başardığıma göre, sizin için çok daha kolay olacaktır, lütfen sormak istediğiniz birşey olursa sorun, öyle çok araştırdım, okudum, öğrendim ki belki bir faydam da dokunur birilerine...

Şimdi yürüyüş zamanı, havalar ısınmadan kalan 5 kg ı da vererek noktayı koymak istiyorum.
Buralardayım....

Hiç yorum yok: